معاون عمرانی استاندار یزد خبر داد:17 شهریور، آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی شهرداری یزد


معاون عمرانی استاندار یزد از برگزاری آزمون استخدامی شهرداری یزد در آینده نزدیک خبر داد و گفت: آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی شهرداری یزد 17 شهریورماه سال جاری است.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، حیدر نوروزی با اشاره به جایگاه رفیع و اهمیت شهرداری در ساختار شهری گفت: نقش و جايگاه شهرداريها در زيباسازي فضاي عمومي و ايجاد نشاط و شادابي در شهرها بسيار حايز اهميت است.


وی با اشاره به نیاز مبرم شهرداری ها طی سالهای اخیر به جذب نیروهای انسانی کارآمد و مستعد، از برگزاری آزمون استخدامی برای شهرداری های خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، لرستان و یزد خبر داد و افزود: متقاضیان شرکت در این آزمون اسخدامی می توانند حداکثر تا پایان روز 17 شهریور ماه سال جاری، از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس www. Sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.


معاون عمرانی استاندار یزد با اشاره به این که بیش از 260 نفر در این آزمون برای استخدام پیمانی کل شهرداریهای یزد پذیرفته خواهند شد.


نوروزی تاریخ برگزاری آزمون عمومی و تخصصی را 22 مهرماه سال جاری عنوان کرد و افزود: از برگزیدگان در آزمون عمومی و تخصصی، مصاحبه نیز به عمل خواهد آمد.


معاون استاندار اضافه کرد: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شهرداری های منطقه سکونت خود مراجعه نمایند.


وی در پایان شماره تلفن 6112263 را برای پاسخگویی به سئوالات متقاضیان در این خصوص اعلام کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا